طراح موشن گرافیک

بازدید: 1621 بازدید

برای تبدیل شدن به یک طراح موشن گرافیک به چه چیزی نیاز است؟

موشن گرافیک

موشن گرافیک

امروزه انواع مختلفی از طراحان  وجود دارند . طراحان گرافیک، طراحان وب، رابط کاربر و طراحان UX – UI این لیست بی‌پایان به نظر می‌رسد. و آن‌ها تنها با توسعه مداوم فن‌آوری و فن‌آوری اطلاعات رو به رو می‌شوند. حرفه مد روز طراح موشن گرافیک یا طراح حرکت یک شاخه جدید از طراحی است که با توسعه سریع فن‌آوری‌های جدید ارتباط دارد.

 

موشن گرافیک همه جا حضور دارد . در تلویزیون، سینما، تبلیغات، از موشن گرافیک زیبا در بسیاری از وب سایت‌ها و برنامه‌های تلفن همراه استفاده می‌شود. برای توضیح دادن کار فقط در دو کلمه طراحی موشن گرافیک ، داستانی را تعریف می‌کند که تصویر ایستا هرگز نمی‌تواند.

 

بیایید کمی در مورد چیزی که نیاز دارید تا حرفه خلاق خود را به جلو هدایت کنید، صحبت کنیم.

مهارت‌های اساسی هنر

دانش هنر سنتی و کلاسیک در طول فرآیند طراحی بسیار مهم و مفید است و می‌تواند به شما فرصتی برای خلاقانه تر در طراحی موشن بدهد. طراحی ایده‌های خود در مورد کاغذ به جای ساختن مدل‌های کامپیوتری آن‌ها بسیار ساده است، تا ببینید آیا درست کار می‌کنند یا نه. یادداشت سریع‌تر انجام می‌شود و فضایی برای طوفان فکری مختلف در نظر گرفته می‌شود.

موشن گرافی

 

هر کسی می‌تواند یاد بگیرد چگونه از این نرم‌افزار برای اطمینان استفاده کند، اما برای ایجاد موشن گرافیک حرکتی، مهارت‌های هنری اساسی و یک ضرورت هستند.

مهارت‌های طراحی گرافیکی

موشن دیزاینر

مهارت‌های موشن گرافیکی برای طراح حرکتی حیاتی هستند. طراحی حرکت، زندگی را به عناصر ثابت گرافیکی با استفاده از انیمیشن به ارمغان می‌آورد. داشتن مهارت طراحی گرافیکی می‌تواند به شما کمک کند کار طراحی حرکت خود را انجام دهید.

 

اگر شما یک freelancer آزاد هستید، احتمالا از شما خواسته می‌شود که نه تنها عناصر گرافیکی را انیمیشن کنید بلکه آن‌ها را ایجاد کنید. البته، شما ممکن است در یک شرکت کار کنید، که در آن وظایف شما تنها در حال گرفتن عناصر گرافیکی طراح دیگری است که آن‌ها را پویانمایی می‌کند. اما چه کسی می‌داند؟ دانستن این که چگونه دو عنصر بعدی را حرکت دهید، چیز دیگری است، اما قادر به ایجاد آن‌ها برای موفقیت شما ضروری است.

 

 

نرم‌افزار

مهارت هنری اساسی یک اجبار است، اما در این قرن تکنولوژی، ما فقط نمی‌توانیم نرم‌افزار انیمیشن را انجام دهیم. شما باید یک چشم هنری بزرگ به عنوان یک طراح حرکت داشته باشید، و در نرم‌افزار مانند after effects , cinema 4D , final pro , photoshop و premiere proاستفاده کنید. اما مهم است که درکی محکم از اصول اولیه انیمیشن داشته باشید.

 

 

درک یکدست انیمیشن

شما به عنوان یک موشن دیزاینر (طراح حرکت) باید قادر به آوردن عنصر 2 بعدی به زندگی از طریق انیمیشن باشید. برای انجام این کار به دانش قوی در مورد نحوه متحرک‌سازی از عنصر دو بعدی نیاز دارید. انیمیشن در حرکت محدود به چند keyframes نیست. شما باید اصول انیمیشن و نحوه حرکت چیزها را بدانید. این کار برای ایجاد یک کار جذاب حیاتی است.

درک نظریه رنگ

موشن گرافیک

هر طراح موشن گرافیک باید درکی قوی از طیف های رنگ، به ویژه موشن گرافیک متحرک داشته باشد. شما باید روان‌شناسی را تحت طیف رنگ درک کنید. دانستن این که چگونه رنگ‌ها بر حالات و احساسات مختلف تاثیر می‌گذارند، در اینجا بسیار مهم است. شما باید ایده‌ها و احساسات خود را از طریق رنگ بیان کنید. پیغام رنگ انتخاب‌شده چه چیزی است؟ نیرو؟ خشم؟ تمام این سوالات می‌تواند پالت رنگ طرح شما را تعیین کند. به عنوان مثال، اگر شما یک نمودار حرکت در مورد پاییز ایجاد می‌کنید، به سختی آبی، خاکستری و سفید را انتخاب خواهید کرد. این باعث می‌شود احساس سرما داشته باشد.

 

ارتباط بین فردی

موشن گرافیک

 

ارتباط بین فردی با مهارت‌های طراحی واقعی شما ارتباطی ندارد، درست است؟ اشتباه است. ارتباط بین فردی هنوز هم مهم است. طرح‌های حرکت بزرگ با ارتباط شروع می‌شوند. صحبت کردن با مشتری و نیز مدیر خلاق شما به روش مناسب نیازمند مهارت‌های ارتباطی بین فردی است. همچنین به خاطر داشته باشید که مشتریان طراح نیستند، بنابراین به شما بستگی دارد که ایده‌های خود را به شیوه‌ای واضح و قابل‌درک به آن‌ها منتقل کنید. یک طراح حرکت خوب باید بتواند ایده‌های خود را به مشتریان یا کارفرمایان توضیح دهد.

 

قالب اکولایزر بیگ موشناشتراک ویژه کاربران بیگ موشن