50 تکنیک فوق العاده در افتر افکت

بازدید: 2797 بازدید

50 تکنیک فوق العاده در افتر افکت : در این آموزش به 50 تکنیک فوق العاده در افتر افکت اشاره شده که استفاده از این تکنیک ها برای هر طراح حرفه ای افتر افکت لازم است . دانستن این روش ها برای تسریع در ساخت پروژه ها بسیار ضروری بوده . شاید با مشاهده این ویدئوی آموزشی متوجه بسیاری از اشتباهاتی که تا به حال برای ساخت پروژه انجام داده ایم شویم.

برای بسیاری از انیمیت کردن های خود روش هایی ساده تر وجود داشته و ما به علت ندانستن این روش ها ، راه دشوار تری برای به نتیجه رسیدن را پیموده ایم. مشاهده این ویدئوی آموزشی 12 دقیقه ای می تواند به خیلی از راز هایی که ما شاید تا به امروز از وجود آنها آگاه نبوده ایم را برای ما روشن کند و ما را در ساخت یک پروژه آماده افتر افکت حرفه ای تر از گذشته یاری کند.

 

50 تکنیک فوق العاده در افتر افکت

 

طراح حرفه ای افتر افکت

تفاوت یک طراح حرفه ای افتر افکت و یک فرد مبتدی در استفاده درست از ابزار موجود در افتر افکت روشن می شود. جدا از اینکه باید برای ساخت یک پروژه عالی به مواردی همچون خلاقیت و نوگرایی بهره برد، استفاده صحیح از ابزار و تکنیک های لازم نیز یک نقطه قوت برای طراح حرفه ای افتر افکت محسوب می شود. مطمئنا پس از دیدن آموزش های لازم در افتر افکت به کاربرد همه ی اصول و ابزار ها شناخت پیدا خواهیم کرد. اما در بعضی مواقع فقط آشنایی با ابزار موجب موفقیت در ساخت یک پروژه با کیفیت نبوده چرا که باید به درستی روشی که طی خواهیم کرد نیز آگاه باشیم.

 

50 تکنیک فوق العاده در افتر افکت

مثلا می توانیم با کی فریم تعدادی لایه را به حرکت درآوریم ولی یک فرد مبتدی برای هر لایه بصورت مجزا کی فریم تولید می کند ولی یک طراح حرفه ای افتر افکت از ابزار هایی مانند نال آبجکت و یا پرنت کردن استفاده می کند. زیرا هم در زمان و هم در روان تر اجرا شدن پروژه تاثیر بسزایی دارد. این یک مثال کوچک بود زیرا در خیلی از مواقع می توان شاهد خلاقیت در استفاده از ابزار و ترکیب آنها برای سریع تر به نتیجه رسیدن توسط طراحان حرفه ای بود.

 

نکته پایانی اینکه می بایست با مرور تکنیک های موجود و آموزش صحیح و تمرین در نحوه استفاده این تکنیک ها به حرفه ای تر شدن خود در ساخت پروژه افتر افکت کمک کنیم. به همین علت موارد به کار رفته ویدئوی 50 تکنیک فوق العاده در افتر افکت می تواند بسیاری از این تکنیک ها را به ما آموزش دهد. بد نیست قبل از شروع پروژه بعدی خود مروری بر تکنیک های به کار رفته در این ویدئوی آموزشی داشته باشیم.

 

پکیج ابزار افتر افکت

 

منبع : بیگ موشن

 

قالب اکولایزر بیگ موشناشتراک ویژه کاربران بیگ موشن