10 نرم افزار برتر حذف واترمارک رایگان

بازدید: 832 بازدید

اگر شرایط تهیه نسخه اصلی تصاویر وب سایت های مرجع دانلود تصویر مانند فری پیت ، شاتر استوک و سایر کمپانی های بزرگ دنیا را ندارید، می توانید با استفاده از نرم افزار های حذف واترمارک تصویر دارای علائم شرکت را از روی تصویر حذف کنید.

اگر شما هم مانند بسیاری از تولیدکنندگان محتوای ویدئوی برای ویرایش پروژه افتر افکت یا سایر پروژه ها نیاز به تصاویر متنوع در زمینه های مطلوب حوزه خود با مشکل واتر مارک تصاویر روبرو هستید، در این مقاله به 10 نرم افزار برتر در زمینه حذف واتر مارک اشاره خواهیم کرد.

واتر مارک چیست ؟

به طور کلی شرکت های معتبر برای محفوظ ماندن حق کپی رایت و یا استفاده غیر رایگان از محصولات تصویری خود، با استفاده از واترمارک که معمولا به صورت متن یا لوگوی برند خود، از کپی شدن محصول جلوگیری می کنند. و بعد از خرید نسخه بدون واترمارک و دارای لایسنس را در اختیار کابران و مشتریان قرار می دهند.

 

واترمارک‌ها از عکس‌های دارای حق کپی رایت محافظت می‌کنند، اما هر از چند گاهی به یک اپلیکیشن برای حذف آن‌ها نیاز دارید. برنامه های حذف واترمارک رایگان زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند این کار را انجام دهید، از جمله PhotoDirector که ویژگی های بسیار بیشتری برای کاوش دارد. برای کشف 10 نرم افزار برتر حذف واترمارک رایگان در ادامه با ها همراه باشید!

 

نحوه انتخاب و تست بهترین برنامه برای حذف واترمارک

هنگام انتخاب بهترین برنامه حذف واترمارک، چند ویژگی کلیدی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. هر یک از آنها می تواند بر کیفیت برنامه و تجربه شما تأثیر بگذارد. قبل از دانلود این عوامل را در نظر بگیرید:

  • ویژگی های مجهز به هوش مصنوعی، برای تشخیص فوری واترمارک
  • ابزار ویرایش اضافی
  • سرعت برنامه
  • تبلیغات درون برنامه ای

 

مهمتر از همه، وقتی در حال آزمایش حذف واترمارک هستید، فقط از عکس های دارای واتر مارک استفاده کنید. در حین آزمایش برنامه ها، به دنبال مواردی مانند زیر باشید:

  • حفظ کیفیت اصلی تصویر پس از ویرایش
  • رابط کاربری بالا
  • سهولت استفاده در هنگام ویرایش
  • آپشن های حذف واترمارک

 

قبل از اینکه به یک برنامه اتکا کنید ، مطمئن شوید که از استفاده از آن تمام خواسته های شما را برطرف و ویرایش های مورد نظر شما را انجام می دهد!

 

10 نرم افزار برتر پاک کننده واترمارک رایگان

این 10 برنامه رایگان حذف واترمارک را با ویژگی‌هایی که عکس‌های واضح و بدون واترمارک به شما می‌دهند، امتحان کنید.

 

  1. PhotoDirector
  2. WatermarkRemover.io
  3. Photo Retouch-Object Removal
  4. FDCTool
  5. TouchRetouch
  6. AirBrush
  7. Facetune
  8. Snapseed
  9. PhotoRoom
  10. Object Removal – Retouch Tunes

 

قالب اکولایزر بیگ موشناشتراک ویژه کاربران بیگ موشن