5 مدل از بهترین نرم افزار ادیت ویدئو با موبایل سال 2022

بازدید: 1040 بازدید

با بهترین برنامه های ویرایش ویدیو برای اندروید و iOS، ویدیو را در گوشی یا تبلت خود ویرایش کنید

بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو می‌توانند ابزارهای بسیار مفیدی باشند که به شما امکان می‌دهند ویدیوها را در تلفن خود ویرایش کنید. چه یک ویرایشگر ویدیوی حرفه ای باشید، چه یوتیوبر، یا فقط بخواهید ویدیوهای شخصی را برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ویرایش کنید، این می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. در این مقاله ما 5 مدل از بهترین نرم افزار ادیت ویدئو با موبایل سال 2022 را به شما معرفی خواهیم کرد.

پس از ساعت‌ها تلاش برای ادیت ویدئو با بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو، می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که استفاده از بسیاری از آنها معمولاً آسان‌تر از نرم‌افزارهای دسکتاپ مانند افتر افکت و پریمیر است، زیرا رابط‌های ضعیف و عملکردهای کمتری دارند (برای اطلاعات بیشتر، نحوه آزمایش نرم‌افزار را بررسی کنید). در حالی که این بدان معنی است که آنها محدودیت های خاصی دارند، اما آنها را به گزینه ای عالی برای بهینه سازی سریع یا برای کاربران مبتدی و معمولی تبدیل می کند که نمی خواهند زمان زیادی را صرف استفاده از نرم افزارهای پیچیده تر کنند.

مجموعه‌ای از برنامه‌های ویرایش ویدیو در حال افزایش است که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، بنابراین انتخاب اینکه کدام یک ارزش وقت و هزینه شما را دارد دشوار است. با این حال، بازبینان ما بسیاری از بهترین گزینه‌های شناخته‌شده را از طریق ساعت‌ها ویرایش در پروژه‌های خود امتحان کرده‌اند تا بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو را در دسترس ما قرار دهند. بر اساس بررسی های خودمان، انتخاب زیر را با توجه به سهولت استفاده، عملکرد و ارزش انجام داده ایم.

 

5 مدل از بهترین برنامه ادیت ویدئو با موبایل

 

 

Premiere Rush: بهترین برنامه ویرایش ویدیو به طور کلی

 

1- نرم افزار Premiere Rush: بهترین برنامه ویرایش ویدیو به طور کلی

پریمیر راش نسخه کوچک شده نرم افزار ادوبی پریمیر پرو که به طور کلی بهترین برنامه ویرایش ویدیو است. برای مبتدیان عالی است، اما برای حرفه ای ها نیز مفید است. زیرا می توانید فیلم را به جلو و عقب مانند Premiere Pro منتقل کنید. یک نسخه رایگان نیز وجود دارد!

بیایید همه چیز را ساده تر ببینیم . چه از iOS یا اندروید استفاده می‌کنید، Adobe’s Premiere Rush بهترین برنامه ویرایش ویدیوی موجود امروز است. چرا؟ خب، ما هنوز اپلیکیشن دیگری را مشاهده نکرده‌ایم که چنین عملکرد گسترده‌ای را از چنین رابط کاربری ساده‌ای ارائه دهد. رابط کاربری آیکون‌ها و پنل‌های بزرگی را ارائه می‌کند، که آن را برای کارهای استاندارد ویرایش ویدیو، مانند کشیدن و رها کردن فیلم روی جدول زمانی یا تایم لاین ، تصحیح رنگ، ترکیب کردن موزیک یا صداگذاری، یا افزودن عنوان و انتقال (ترنزیشن)، بسیار ساده می‌کند.

 

Quik: بهترین برنامه ویرایش ویدیو برای دوربین های GoPro

 

2- نرم افزار Quik: بهترین برنامه ویرایش ویدیو برای دوربین های GoPro

برنامه Quik بهترین برنامه برای ویرایش فیلم‌های پر اکشن GoPro است و به شما امکان می‌دهد دستگاه GoPro خود را از راه دور نیز کنترل کنید. این برنامه پیشرفته و در عین حال کاربردی آسان برای دانلود رایگان است و از 4K پشتیبانی می کند.

اگر از GoPro استفاده می کنید، تعدادی برنامه افزودنی یا پلاگین برای ویرایش فیلم شما وجود دارد. با این حال، بهترین گزینه ای که تا به امروز امتحان کرده ایم، اپلیکیشن رسمی GoPro، Quik است. این برنامه بر دو چیز خاص متمرکز است: به شما امکان می دهد دستگاه GoPro خود را از راه دور کنترل کنید و فیلم GoPro خود را ویرایش کنید. Quik به‌طور خودکار فیلم‌های شما را وارد می‌کند، و انجام کارهایی مانند همگام‌سازی کلیپ‌هایتان با موزیک، افزودن عکس‌ها، عنوان‌ها و دنباله‌های تایم لپس و گنجاندن نمودارها بر اساس آمارتان را آسان می‌کند.

 

 

LumaFusion: بهترین برنامه iOS با ویژگی های پیشرفته

 

3- نرم افزار LumaFusion: بهترین برنامه iOS با ویژگی های پیشرفته

اگر از iPhone یا iPad برای ویرایش ویدیوی خود استفاده می کنید، LumaFusion جامع ترین برنامه موجود امروزی است. رابط پیچیده آن طیف بی‌نظیری از رنگ‌ها، جلوه‌ها، صدا و گزینه‌های فریم کلیدی (کیفریم) را ارائه می‌دهد.

اگر پریمیر راش به اندازه کافی برای شما پیشرفته نیست، LumaFusion را بررسی کنید، که جامع ترین مجموعه ویژگی را در بین هر برنامه ویرایش ویدیویی دارد، اگرچه فقط برای iOS در دسترس است. LumaFusion که توسط سازندگان Pinnacle Studio تولید شده است، به نوعی شبیه نسخه موبایلی Final Cut Pro است، با یک جدول زمانی چند مسیری در پایین، مرورگر رسانه بالا سمت چپ، و یک نمایشگر پیش نمایش.

 

نرم افزار KineMaster (Android, iOS)

4- نرم افزار KineMaster (Android, iOS)

اگر یک ویرایشگر ویدیویی حرفه ای هستید، KineMaster ارزش بررسی را دارد. این برنامه که هم برای iOS و هم برای اندروید موجود است، به شما امکان می دهد از طریق یک رابط چند لایه، فیلم خود را روی تلفن یا تبلت خود فیلمبرداری، ویرایش و خروجی بگیرید. ویژگی‌های سطح بالا عبارتند از حالت‌های ترکیبی، chroma-keying و میکس صدا.

نرم و دقیق، KineMaster یکی از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو برای برش کلیپ ها و لایه ها با دانه بندی فریم به فریم است. زمان بندی کلیپ صوتی را نیز می توان با دقت فریم به فریم تنظیم کرد. می‌توانید چندین لایه ویدیو (در دستگاه‌های پشتیبانی‌شده)، تصاویر و متن و همچنین صدای چند آهنگ آپلود کنید. سایر ویژگی‌ها عبارتند از: پیش‌نمایش ویرایش فوری، کنترل دقیق صدا، فیلترهای LUT رنگی، کنترل‌های سرعت، ترکیب کلید کروما و انتقال‌های سه بعدی.

 

نرم افزار KineMaster (Android, iOS)

5- نرم افزار iMovie (Apple devices)

پیدا کردن یک برنامه مفید که واقعا رایگان است عالی است. اما چیزی که حتی از این هم بهتر است این است که شما حتی مجبور نیستید آن را دانلود کنید. و iMovie یک مثال عالی است: از قبل روی iPhone، iPad یا Mac شما موجود است، بنابراین می‌توانید آن را امتحان کنید.

هدف iMovie کاربران عادی است که لزوماً هیچ تجربه ای از ویرایش ویدیو ندارند، بنابراین نسبت به LumaFusion یا Kinemaster بسیار راحت تر است. با این حال، اگر یک مبتدی در ویرایش ویدیو هستید، یا فقط می خواهید یک راه آسان برای اضافه کردن عنوان، موزیک، صداگذاری و عکس به کلیپ های خانگی خود داشته باشید، این یک انتخاب عالی است.

 

 

 

 

 

قالب اکولایزر بیگ موشناشتراک ویژه کاربران بیگ موشن