ویژگی های فوق العاده افتر افکت

بازدید: 1941 بازدید

ادوبی افترافکت نرم افزاری برای ایجاد جلوه های بصری و گرافیکی عالی است . افترافکت به عنوان صنعت گرافیک کامپیوتری و دیجیتالی محبوب و در حال رشد در جهان شناخته شده است. با استفاده از افتر افکت ، شما می توانید گرافیک  و حرکات پویا  واضحی را با جلوه های بصری خیره کننده به صورت بسیار آسان و سریع ایجاد کنید. بنابراین درادامه مطلب به چند نمونه از ویژگی های فوق العاده افتر افکت  اشاره میکنیم.

 

ایجاد اجسام شیشه ای

جلوه های ویژه

با استفاده از افتر افکت می توانید اجسام  های شیشه ای کروی و براق سه بعدی ایجاد کنید.

 

ایجاد ستون های سه بعدی

جلو های ویژه ادوبی افتر افکت

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده افتر افکت، نحوه ایجاد منظره هایی از فیلم به سبک واقع  گرایانه و معنی دار با استفاده از پریست های آماده افتر افکت CC Ball Action، Glow، Levels و Curves است. در واقع با ایجاد یک ستون سه بعدی با استفاده از گزینه های Warps Layer 3D  موجود در نرم افزار می توان قسمت هایی از فیلم را روی آن پیاده سازی کرد.

 

اثرات تاریک و روشن

افتر افکت

از ادوبی افتر افکت  و ایلستریتور برای ایجاد اثرات چشمگیر و نورپردازی روشن برا ی برجسته تر کردن نوشته های فیلم ها استفاده می شود.

 

تبلیغات گرافیکی

تبلیغات گرافیکی

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده افتر افکت تبلیغ های گرافیکی برای تلویزیون می باشد. امروزه در اکثر تیزر و یا تبلیغ تلویزیونی می توانید شاهد استفاده مستقیم و یا غیر مستقیم نرم افزار افتر افکت باشید.

 

اثرات رعد و برق

جلوه های ویژه

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده افتر افکت می تواند این باشد که با استفاده از افتر افکت میتوانید اثرات رعد و برق ، باران و اتمسفر را به صورت جلوه های گرافیکی منتشر کنید.


 افزایش سرعت پردازش

به عنوان یک طراح ، باید همیشه اماده ی تغییراتی در کار خود باشید، اشتباهاتی را که در طراحی انجام داده اید یا تغییراتی را که مشتریان درخواست کرده اند. استفاده از ادوبی افترافکت یک راز است که به طور گسترده در میان طراحان مورداستفاده قرارگرفته است و دلیل آن اینکه به وسیلع این نرم افزار می شود ساعت های زمانی در فیلم یا ویدیویی را تغییر داد  و ویدیویی با قابلیت پخش سریع ایجاد  کرد.

تنظیمات صدا

صدا همیشه عنصر اصلی با قابلیت های تنظیم فراوان در After Effects بوده است. در سال های اخیر صدا در After Effects بهتر نیز شده است در نسخه پرمیوم این نرم افزار کاملا سازگار با صدا برای همگام سازی و ذخیره فیلم ها است. در واقع افتر افکت با حافظه کش  100٪ واقعی صدای صوتی را فراهم می کند. همچنین یک پیوند مستقیم با  برنامه های صوتی Adobe Audition دارد.

درجه بندی و اصلاح رنگ

گزینه اصلاح رنگ درنرم افزار فکتر افکت به صورت پیشرفته وجود دارد. حتی یک منوی اختصاصی در قسمت جلوه های ویژه برای این مورد وجود دارد. در نسخه پریمیوم افترافکت یک پیشنمایشی از سطح حرفه ای رنگ ها و ابزارهایی برای اصلاح و تنظیم میزان و جزئیات طیف وسیعی از رنگ های مختلف وجود دارد.

قالب اکولایزر بیگ موشناشتراک ویژه کاربران بیگ موشن