نکاتی در مورد افتر افکت

بازدید: 1681 بازدید

خصوصیات افتر افکت

ادوبی افتر افکت یک نرم افزار کاربردی برای ایجاد ترکیب فیلم ، انیمیشن و جلوه های ویژه است.می خواهیم در این مقاله به خصوصیات افتر افکت بپردازیم. این نرم افزار بسیار محبوب است و برای سازندگان ویدیو تقریبا یک استاندارد صنعتی در سطح حرفه ای است. افتر افکت کاملا  قادر به تولید ترکیبات با کیفیت بالا برای برنامه های تلویزیونی، تبلیغات و حتی فیلم های سینمایی می باشد. پس از جلوه ها از یک کار کلی مشابه به عنوان اکثر نرم افزار ویرایش ویدئو استفاده می شود: هر پروژه شامل مجموعه ای از دارایی های رسانه ای است که در یک جدول زمانی در لایه ها مرتب شده اند.

 

ویرایش افترافکت

اگر چه افتر افکت اجازه می دهد تا شما با انجام وظایف رایج ترین ویرایش، هدف واقعی خود را برای ایجاد اثرات پیشرفته و کامپوزیت به جای فقط برش عکس با هم. به طور معمول، شما می توانید بخش عمده ای از کار ویرایش خود را در یک برنامه  مانند پرمیر پرو انجام دهید و از افتر افکت برای کار بر روی بخش های کوچکتر از ویدیو که نیاز به ابزارهای پیشرفته دارند استفاده کنید.

افتر افکت یک ابزار است که نیاز به تخیل است. اگر شما تعجب می کنید که “چگونه در ویرایش افتر افکت” ویرایش کنید، احتمالا نقطه ای از دست رفته است.افتر افکت مانند یک بوم و برخی رنگ است – شما تصمیم می گیرید چه کاری انجام دهید با آن. البته قبل از اینکه بتوانید شاهکار خود را ایجاد کنید، لازم است که برخی از اصول را بدانید.

 

از دیگر خصوصیات افتر افکت یک نرم افزار کاربردی برای ایجاد گرافیک متحرک و جلوه های ویژه مورد استفاده در ویدئو، محتوای آنلاین و ارائه است. افتر افکت در هر دو سیستم عامل مک و ویندوز در دسترس است. افتر افکت به طور گسترده ای در تلویزیون و فیلم پس از تولید، ایجاد جلوه های ویژه و انیمیشن استفاده می شود. افتر افکت بخشی از Adobe Creative Cloud است.

 

خصوصیات افتر افکت

 

خلاق خلاق

ادوبی افترافکت نرم افزار استاندارد صنعت برای جلوه های بصری و گرافیک حرکت است. این بخشی از Adobe Creative Suite مبتنی بر اشتراک است. CC به معنای “خلاق خلاق” است و به طور خودکار برای کاربران خود به طور مداوم به روز شده است. این همکاری باعث می شود که در صورت لزوم از برنامه های کاربردی Adobe دیگر استفاده شود. CC همچنین امکان همگام سازی تنظیمات خود را برای استفاده از آن بر روی هر کامپیوتر در هر نقطه از جهان. اگر چه برنامه را می توان به صورت محلی ذخیره کرد، اشتراک باید فعال باشد تا دریافت به روز رسانی و تمام قابلیت ها را داشته باشد. اشتراک ها را می توان در هر زمان لغو کرد.

 

کارایی افترافکت ؟

چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید با افتر افکت انجام دهید. برنامه خلاقانه و فنی، شما می توانید فیلم های 2D را در یک فضای 3D کامپوننت کنید، ایجاد کنید و سبک کنید. بسته به نقش شما، توانایی های برنامه متفاوت است. این می تواند عناوین را طراحی کند، کاراکترهای کارتونی 2D و غیره را ایجاد کند. اگر چه می تواند تمام این کارها را انجام دهد، اما مشابه نرم افزار ویرایش ویدئو نیست. این برنامه بهترین استفاده برای اعمال جلوه ها پس از ویرایش فیلم است.

چه کسانی افترافکت استفاده می کند؟

 افتر افکت  یک برنامه تخصصی است و در درجه اول توسط ویراستاران ویدئو، هنرمندان، طراحان گرافیک، رسانه های اجتماعی و طراحان رسانه های دیجیتال، تولید کنندگان ویدیو، طراحان گرافیک حرکت و انیماتورها استفاده می شود. مهارت داشتن در این برنامه از آموزش عمیق و کاربردی برخوردار است.

قالب اکولایزر بیگ موشناشتراک ویژه کاربران بیگ موشن