کاربرد پروژه های آماده افتر افکت

بازدید: 2051 بازدید

نقش پروژه های آماده افتر افکت در صنعت ویدئویی امروز

چه اهل دیدن فیلم باشید و چه نباشید دست کم یک بار با صحنه هایی جذاب  و دور از ذهن در سینما و یا تلویزیون و یا حتی فضای مجازی رو به رو شده اید، که حتی تصور آن ها در دنیایی حقیقی امکان پذیر نبوده است.از انفجارهای پی در پی تا صحنه های شبیه سازی شده جانوران فضایی و یا حتی توفان های سهمگین و دریاهایی با موج های ویرانگر آن ها شهرها رو یکی پس از دیگری در می نوردد.نمونه بارز  این صحنه ها در فیلم های هالیوودی بسیار یافت می شود.اما شاید از خودتان بپرسید چگونه چنین صحنه هایی ساخته می شود.

پاسخ بسیار ساده است.تنها کافیست با نرم افزار افتر افکت آشنا باشید.نرم افزاری که برای آفرینش جلوه های ویژه دیداری کاربرد فراوان دارد.اما نکته مهم این است که این نرم افزار به اندازه ای گسترده است که می توان از آن برای تدوین فیلم های گوناگون که حتی ممکن است بسیار ساده باشند بهره برد.

افتر افکت نرم افزاری است که دست تدوینگر را برای رساندن رویا به واقعیت باز می گذارد.

 

پروژه های آماده افتر افکت

پروژه آماده افتر افکت

در این میان بسیاری از  تدوینگرها به دلایل فراوانی کارهایی که انجام می هند دوست دارند به سراغ پروژه های آماده افتر افکت بروند.

پروژه آماده افتر افکت را می توان مانند خوراک پخته ای دانست که از رستوران تهیه می کنیم و تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که آن را میل نماییم.

در این میان سایت بیگ موشن با نگرشی تازه برای فروش پروژه های آماده افترافکت پا به میدان گذاشته است.خرید پروژه های آماده افترافکت این ویژگی را دارد که دیگر نیاز به صرف وقت زیاد برای آماده سازی برخی پروژه ها نیست چون تدوینگر یا ترجیح می دهد صحنه ها را با یک قالب پیش ساخته جلو ببرد و یا اینکه بتواند از هوش دیگران هم بهره ببرد و این یعنی خرید پروژه آماده افترافکت

ویژگی دیگر خرید پروژه آماده افترافکت این است که شما می توانید با دیدگاههای تدوینگران حرفه ای و کارآزموده آشنا شوید کسانی که سالها زمان گذاشته اند و افترافکت را آموخته اند و امروز دانش خود را در چهارچوب پروژه آماده افترافکت ارائه می دهند.

سایت بیگ موشن هدف اصلی خود را از فروش پروژه های آماده افترافکت بر این پایه قرار داده که هم افراد تازه کار بیشتر یاد بگیرند و هم با فراگیر شدن این نرم افزار جا برای افزون تر شدن بهره وری از این نرم افزار گسترش یابد و در آیند بیننده روند افزایشی ایفای نقش این نرم افزار در فیلم سازی باشیم.

شاید این سوال که چگونه می توان بدون داشتن اطلاعات کاملی از نرم افزار افتر افکت از آن استفاده کنیم. آیا می توانیم ار پروژه آماده افتر افکت بر روی کامپیوتر خود استفاده کنیم؟؟؟

 

پروژه های آماده افتر افکت

چگونه ویرایش کنم؟؟

پروژه های آماده افتر افکت طوری طراحی شده اند که کاربران با حداقل آشنایی نسبت به محیط های برنامه های تدوین ویدئو ، بتوانند به راحتی از پروژه آماده افتر افکت دلخواه خود استفاده کنند. حتی در اکثر موارد به همراه پروژه آماده یک فایل ویدئویی یا PDF برای نحوه استفاده از پروژه های آماده ساخته و در دسترس کاربران قرار داده شده.

بنابر این با خیال راحت پروژه آماده افتر افکت دلخواه خود را از بین پروژه ها با تماشای ویدئوی پیش نمایش آنها انتخاب کنید. خصوصیاتی که به دنبال آن هستید را مطابقت دهید و پس از دریافت به ویرایش آن بپردازید.

 

بیگ موشن

قالب اکولایزر بیگ موشناشتراک ویژه کاربران بیگ موشن