سفارش ویرایش پروژه

ویرایش پروژه افتر افکت و پریمیر خود را به ما بسپارید. می توانید با سفارش ویرایش پروژه آماده خود به طراحان حرفه ای افتر افکت و پریمیر با خیال آسوده به ویدئو یا تیزر تبلیغاتی دلخواه خود در کوتاه ترین زمان ممکن دست پیدا کنید.بیگ موشن مرجع تخصصی پروژه های افتر افکت و پریمیر از بین حجم انبوه پروژه هایی که روزانه از طریق شرکت های مطرح به بازار عرضه می شود، با انتخاب بهترین پروژه ها و قرار دادن در وب سایت بیگ موشن زمینه ای فراهم آورده تا شما عزیزان بتوانید به راحتی و با صرف زمانی کوتاه به پروژه مطلوب خود دست پیدا کنید و با تهیه پروژه و ویرایش آن خروجی خود را دریافت کنید. سفارش ویرایش پروژه 

ویدئوی تیزر تبلیغاتی خود را تحویل بگیرید

 لازمه ی ویرایش پروژه هایی که توسط نرم افزارهای ادوبی افتر افکت و پریمیر ساخته می شوند، داشتن مهارت و آگاهی از نحوه استفاده از این نرم افزار می باشد. در درجه ی بعدی نیز نیاز به یک کامپیوتر نسبتاٌ قوی با پردازنده ، گرافیک و رم بالا می باشد . این امکان برای همه فراهم نیست و شاید شما نیز از همین قبیل افراد باشید. یا شاید برای ویرایش پروژه مشکلات دیگری را پیش روی خود احساس کنید. 

خدمات بیگ موشن

به همین جهت و در صدد رفع این نیاز شما عزیزان وب سایت بیگ موشن با داشتن کادری مجرب در این خصوص برای خروجی مورد نظرتان با انجام سفارش ساخت و یا ویرایش پروژه دلخواهتان در خدمت شماست
 ویرایش پروژه افتر افکت فقط کافیست پروژه دلخواه خود را از بین پروژه ها انتخاب کنید. تصاویر خود را برای ما ارسال کنید و مطالبی که در نظر دارید را به ما اطلاع دهید و مطابق میل خود محل های قرار گیری تصاویر و مطالب را به ما اطلاع دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن فایل ویدئویی پروژه خود را دریافت کنید. 

سفارش ویرایش پروژه

 همچنین می توانید برای ساخت پروژه اختصاصی خود نیز طبق ایده ای که در ذهن دارید، با ما برای پیاده سازی آن مطرح کنید. بیگ موشن در تمام زمینه های جلوه های ویژه و ساخت تیزر های موشن گرافیک و … پاسخگوی نیاز های شما می باشد.  

تعرفه ویرایش

برای نحوه سفارش پروژه اختصاصی خود و همچنین آگاهی از هزینه های آن از طریق راه های ارتباطی که در زیر مشاهده می کنید، می توانید با ما در تماس باشید. 

راه های ارتباطی

برای ارتباط با پشتیبانی و سفارش ویرایش پروژه و یا مطرح کردن سوالات در این خصوص می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما ارتباط داشته باشید و یا با ارسال پیام از طریق واتس اپ بیگ موشن می توانید در این خصوص مکاتبه داشته باشید. 

شماره تماس : 09356460026 دولتی نژاد