معرفی 15 فونت لاتین برتر

بازدید: 6294 بازدید

در این مقاله می خواهیم به معرفی 15 فونت لاتین برتر برای استفاده طراحان بپردازیم. همانطور که می دانید فونت ها نقش بسیار مهمی برای طراحان داشته ، چرا که تمام تلاشی که برای تولید محتوای نوشتاری خود به کار گرفته اند به همان میزان وسواس برای انتخاب یک فونت لاتین مناسب برای بهبود نمایش آن محتوا به خرج خواهند داد.

ما نیز در اینجا می خواهیم به 15 فونت برتر لاتین که می توانید مثال آنها را در پیش نمایش های پروژه آماده افتر افکت و پروژه آماده پرمیر که توسط طراحان مطرح استفاده شده و گهگاه می بینید را به شما نشان دهیم. متن در پروژه های ویدئویی فقط برای چند ثانیه در بهترین حالت قابل مشاهده است ، بنابراین مخاطبان شما باید بتوانند آن را سریع بخوانند. بنابراین باید از قلم های بسیار نازک جلوگیری کرد ، همچنین از مواردی که بیش از حد تزئینی هستند نیز باید دوری کرد.

 

معرفی 15 فونت لاتین برتر

حال ما 15 فونت رایگان انگلیسی مورد علاقه خود را برای پروژه های گرافیکی ویدئویی را به شما معرفی می کنیم.

برای دانلود هر یک از فونت ها بر روی نام آنها کلیک کنید.

فونت اول) RBNo2

معرفی 15 فونت لاتین برتر

RBNo2 با الهام از قلم های صنعتی قرن نوزدهم ، یک فونت ساده بدون سری است که خواندن آن بر روی صفحه نمایش بسیار آسان است. نسخه رایگان شامل جایگزین light و light alternative است ، اما شما می توانید نسخه کامل را با 25 دلار دریافت کنید.

 

فونت دوم) Chunk Five

15 فونت لاتین برتر

به عنوان یک سری فونت لاتین فوق العاده ultra-bulb . از این فونت ها برای الهام از آمریکای لاتین استفاده میشود.

 

فونت سوم) Abraham Lincoln

فونت آبراهام لینکولن

آبراهام لینکلن بسیار بلند و رسمی است ، دقیقاً مانند خود رئیس جمهور. این فونت مناسب برای فیلم های شرکتی سبک است و احساس ساده و در عین حال رسمی را به شما می دهد. ( به یاد ناو جنگی مستقر در خلیج فارس ) :دی

 

فونت چهارم) Couture

معرفی فونت لاتین

Couture به معنی طراحی لباس است ، Couture یک قلم ساده گرایانه است که برای تقلید قلم های sans-serif در صنعت مد طراحی شده است. شکل مربعی تمیز ، Couture را در پروژه های گرافیکی انیمیشن بسیار وجود دارد.

 

فونت پنجم) Merriweather

معرفی فونت های لاتین برتر

چیزهای زیادی در مورد Merriweather وجود دارد. این فونت برای نوشتن متن بلوک sans – serif استفاده می‌شود، و سری ساده آن را ترکیبی عالی از حرفه‌ای و مدرن می‌سازد.

 

فونت ششم) Nexa

با مقایسه بین فونت couture و فونت nexa. nexa یک قلم پر زرق و برق است. اگر می خواهید تأثیر بگذارید و توجه مردم را به خود جلب کنید ، Nexa راهی است که باید انجام شود.

 

 

فونت هفتم) Grand Hotel

در حالی که ما اغلب از فونت‌های scripted برای پروژه‌های موشن گرافیک استفاده نمی‌کنیم، هر از گاهی کاربران آن را درخواست می‌کنند. وقتی این اتفاق می‌افتد، حرکت‌های گستاخانه با حلقه‌های ساده باعث می‌شود که هتل گراند یک فونت لاتین بزرگ برای استفاده باشد.

 

 

فونت هشتم) Geared

فونت های لاتین

 

geared با ویژگی‌های شخصیتی ساده که آن را برای ویدئوی سریع بسیار مناسب می‌سازد. این فونت که در موضوعات صنعتی بیشتر کاربرد دارد، خواندن و نوشتن با کمی تلاش آسان خواهد بود.

 

 


فونت نهم) 
Geo Sans Light

دانلود فونت لاتین

برای معرفی 15 فونت لاتین برتر .اگر به یک چیز سرزنده و روشن نیاز دارید، Geo Sans Light آن را پوشش می‌دهد. خواندن این فونت lighthearted آسان است و کار کردن با آن آسان‌تر .

 

 

فونت دهم) Bebas Neue

دانلود فونت های لاتین

شاید هیچ فونتی برای طراحی موشن بهتر از Bebas Neue نباشد. به بیان ساده، Bebas Neue در مورد هر چیزی خوب به نظر می‌رسد. Beas Neue تنها باید برای عناوین اصلی مورد استفاده قرار گیرد، چرا که خواندن متن بیش از چند کلمه دشوار است. با این حال، این یک قلم بزرگ است.

 

 

فونت یازدهم) Code

معرفی 15 فونت لاتین برتر

این فونت لاتین نیز بسیار می تواند پرکاربرد باشد و داشتن همچین فونت توو پری در میان فونت های شما حتما لازم است. نسخه باریک آن هم وجود دارد. یکی از 15 فونت لاتین برتر

 

 

فونت دوازدهم) Tall Dark and Handsome

فونت لاتین طراحان

تیره و خوش‌قیافه یک فونت بزرگ برای استفاده در عنوان‌های موشن گرافیک است، اما همچنین می‌تواند برای اعتبارات، پوسترهای سینما و وب سایت بسیار عالی عمل کند.

 

 

فونت سیزدهم) Liberator

فونت جنگی

liberator به معنی آزادی‌بخش. طوری طراحی شد که به یک فونت قدیمی جنگ جهانی دوم شبیه شود. این فونت رایگان است. لذت ببرید!

 

 

فونت چهاردهم) Governor

فونت موشن گرافیک

governor به معنی فرماندار. یک فونت ساده است که از هنر دکو الهام گرفته‌است. اگر به یک فونت light نیاز دارید که استفاده آسان باشد، فرماندار می تواند آن باشد.

 

 

فونت پانزدهم) Mission Gothic

فونت بیگ موشن

Misson Gothic یکی از انواع قلم‌های متنوع در این فهرست است. با ۱۰ ورژن متفاوت می‌توانید از سبک Misson Gothic در هر چیزی استفاده کنید.

 

خب این بود معرفی 15 فونت لاتین برتر .تمامی فونت هایی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم را می توانید پس از دانلود رایگان فونت لاتین محبوب خود در ویرایش پروژه گرافیکی بعدی خود استفاده کنید و لذت ببرید. اکثر فونت های لاتین اشاره شده کاملا رایگان بوده یا در برخی موارد محدود به یک نسخه از فونت نامبرده بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته شده. که به آنها اشاره کردیم.

قالب اکولایزر بیگ موشناشتراک ویژه کاربران بیگ موشن