بهترین روش آموزش افتر افکت

بازدید: 2122 بازدید

همه ی آن چیزی که باید در مورد یادگیری افتر افکت بدانید را با مطالعه این مقاله پی خواهید برد. می خواهیم به شما بهترین روش آموزش افتر افکت را شرح دهیم. اگر می خواهید افتر افکت را به صورت حرفه ای یاد بگیرید حتما این مقاله را بخوانید.

افتر افکت چیست؟

برای طراحان گرافیگ عبارت ادوبی افتر افکت بسیار آشناس و برای افرادی که به تازگی نیز وارد دنیای انیمیشن و خلق کار های گرافیگی می شوند این عبارت بارها به گوششان می خورد. لازم است بدانیم ادوبی افتر افکت یکی از شاخه های شرکت ادوبی می باشد که یک کمپانی غول گرافیکیست . در این کمپانی برای رفع تمامی نیاز های گرافیکی نرم افزار طراحی شده مانند فتوشاپ که برای طراحی و ویرایش تصاویر به کار می رود که حتما بارها یا شنیده اید و یا خود نیز در محیط این نرم افزار به ویرایش تصاویر پرداخته اید.

افتر افکت نیز یکی از نرم افزار های همین کمپانی محسوب می شود که برای خلق انیمیشن های 2 بعدی و 3 بعدی ایجاد شده و می توانید در محیط این نرم افزار بسیار قوی و کاربردی خلق تصویر و انیمیشن کنید.

در محیط افتر افکت می توانید جلوه های ویژه ایجاد کنید ، اشیاء بی جان را به حرکت در آورید . برای ساخت تیزر و آگهی از این نرم افزار بهره ببرید. برای خود گالری تصاویر به صورت متحرک و انیمیشن خلق کنید.

 

بهترین روش آموزش افتر افکت

مبانی افتر افکت

براي آموزش افتر افکت مي بايست ابتدا يادگيري ابزار و محيط کار افتر افکت بصورت پيش نياز لازم است. يعني ابتدا بهتر است با محيط افتر افکت آشنايي پيدا کنيم و استفاده از ابزار را بدانيم ولي نکته مهم و اصلي در ساخت پروژه افتر افکت خلق ايده و بهترين روش براي به اجرا در آوردن ايده ي مورد نظر مي باشد. معمولا در سايت هايي که آموزش افتر افکت را بصورت ويدئويي يا بصورت متني در خدمت کاربران قرار مي دهند بيشتر روي نحوه استفاده از ابزار و چگونگي خلق جزءي ترين انيميشن ها مي باشد. برای یادگیری ابزار و روش های استفاده از ابزار می توانید به سایر مقالاتی که در وب سایت بیگ موشن منتشر شده رجوع کنید.

 

آموزش افتر افکت

 

توصیه روش بهتر برای یادگیری افتر افکت

ولي ما يک توصيه بهتر براي پيشرفت سريع تر در زمينه آموزش افتر افکت را به شما پيشنهاد ميکنيم و آن اين است که پس از يادگيري و شناخت ابزار در محيط افتر افکت. یادگیری افتر افکت فقط مربوط به شناخت و روش استفاده از ابزار نیست. بلکه جزء جزئی ترین کارهاییست که باید صورت بپذیرد. و نحوه خلق اثر و اینکه چگونه و در چه زمانی از چه ابزاری برای خلق ایده مورد نظر استفاده کردن می توان اختلاف بین فرد حرفه ای و شخصی که صرفا با کلیات افتر افکت آشنایی دارد را مشخص می کند.

برای مثال می توان به این نکته اشاره کرد که برای به انیمیشن درآوردن یک شیء در محیط افتر افکت روش های مختلفی وجود دارد. و باید دید کدام روش کار را ساده تر رو به جلو میبرد و بازدهی بهتری دارد. اینجاست که می توان با آموزش حرفه ای افتر افکت خروجی بهتر و سریع تری نسبت به فردی که همان خروجی را با مسیر دشوارتر و عذاب آور تری به پایان رسانده می باشد.

 

یادگیری افتر افکت

 

بهترین روش آموزش افتر افکت

بهترین روش آموزش افتر افکت یادگیری افتر افکت بصورت پروژه اي و با دين پروژه هايي که افراد حرفه اي به ساخت آن پرداخته اند بپردازيد. تا با نحوه استفاده درست از ابزار و ايده هايي که به کار مي برند به شما نيز در توليد و خلق ايده کمک شاياني خواهد کرد. می توانید با دیدن آموزش به صورت پروژه ای به پاسخ سوالات خود برسید و از ایده های طراحان حرفه ای در حوزه افتر افکت الگو برداری کنید.

وب سايت بيگ موشن نيز از همين طريق به ارائه ويدئو هاي آموزشي بصورت پروژه اي و شرح کامل نحوه ساخت پروژه و چگونگي به انيميشن در آوردن در اين محيط فوق العاده را به شما نمايش خواهد داد.

می توانید با دنبال کردن وب سایت بیگ موشن ، در بخش آموزش افتر افکت این ویدئو ها را دنبال کنید. بیگ موشن همواره به دنبال بهترین پروژه های آماده افتر افکت و در بحث آموزش نیز با روش های نوین بهمراه بازخورد بالا بوده .

 

آموزش ساخت اکولایزر

برای دریافت این آموزش کلیک کنید

 

 

قالب اکولایزر بیگ موشناشتراک ویژه کاربران بیگ موشن